siorpacz
Marynarz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:12, 02 Kwi 2008 Temat postu: Zasady miłościwie nam panujące. |
|
|
I Postanowienia ogólne.
- Każdy członek zobowiązany jest do przestrzegania zasad sojuszu i szanowania innych członków oraz graczy.
- Każdy członek winien być lojalnym wobec innych oraz aktywnie ich wspierać w razie niebezpieczeństwa. - ok
- Traktaty wymiany handlowej, traktaty wymiany kulturowej i traktaty militarne są w pierwszej kolejności zarezerwowane dla sojuszników, dopiero potem należy się zwracać z propozycją traktatu do innych graczy.
- W ramach wsparcia dla sojuszników należy również składać im oferty wymiany surowców, poprzez wiadomośc masową, sojusznicy w tym przypadku mają również pierwszeństwo przed resztą graczy, zatem jeżeli będziesz chciał sie wymienić napisz WIADOMOŚĆ MASOWĄ.
- Należy pamiętać iż reprezentujemy siebie, ale także i cały Sojusz, zatem powinniśmy dbać o jego reputację w oczach innych graczy.
- Należy zarejestrować się na forum sojuszu, adres widnieje w zakładce: wewnętrzna strona sojuszu.
> II Obronność
- Sojusz musi posiadać armie gotową do jego obrony, jak również i zewnętrznej ekspansji. Utrzymanie armii spoczywa na członkach sojuszu, natomiast nadzór nad liczebnością i jakością sił zbrojnych spoczywa na Generale.
- W ramach obronności, każdy członek musi obowiązkowo stworzyć kontyngent zbrojny stacjonujący w jego stolicy.
- Kontyngent musi składać się z:
> - min 20 łuczników -
> - min 10 hoplitów -
> - min 1 taran -
> - min 1 kucharz oraz 1lekarz -
> - min 15 okrętów typu balista w porcie.
- W przypadku gdy członek sojuszu nie ma dostępnych wszystkich badań potrzebnych by stworzyć kontyngent, jego obowiązkiem jest jak najszybsze ich zakończenie i stworzenie kontyngentu.
- W przypadku oblężenia, bądź blokady portu w mieście któregoś z sojuszników, jest on zobowiązany niezwłocznie wysłać wiadomość masową do sojuszników w której musi podać:
> - Nazwę gracza który go atakuje oraz współrzędne wyspy i miasta z którego wyruszył atak.
> - Liczbę jednostek/okrętów atakujących oraz czas przybycia.
- W przypadku ataku na gracza z sojuszu, inni członkowie sojuszu są zobowiązania udzielić mu wsparcia militarnego z puli obowiązkowego kontyngentu zbrojnego stacjonującego w jego stolicy. Siła wsparcia będzie uzależniona od sytuacji (liczba jednostek atakujących oraz liczba obrońców wrogiego miasta) Informację o wsparciu należy przesłać przez WIADOMOŚĆ MASOWĄ.
- Każdy członek sojuszu w celu zwiększenia efektywności prowadzonych działań wojennych zobowiązany jest rozbudować budynek kryjówki przynajmniej do 6 poziomu (zaleca się jednak ciągłe ulepszanie)
- Przed podjęciem akcji zaczepnej, przed obroną i przed udzieleniem wsparcia innemu sojusznikowi należy przeprowadzić zwiad we wrogim mieście, które będzie celem operacji. Wyjątek stanowić mogą nagłe sytuacje, w których nie będzie czasu na zwiad. - ok
- zalecane jest również regularne farmienie graczy niekatywnych w swoim rejonie w celu uzyskania dodatkowych środków na rozbudowę infrastruktury, armii i badania. Dla bojaźliwych polecam poradnik na oficjalnym forum w dziale FAQ.
> III Postanowienia Końcowe.
- Za przestrzeganie regulaminu w pierwszej kolejności odpowiedzialni są wszyscy członkowie sojuszu.
- Za przestrzegania kwestii odpowiednich badań, ilości i jakości wojska, odpowiednio rozbudowanych budynków w miastach odpowiadają Generał oraz Minister Spraw Wewnętrznych.
- Za nieprzestrzegani zasad grozić będzie upomnienie. Upomnienia wydaje przywódca sojuszu.
> - Notoryczne łamanie zasad i większa liczba upomnień skutkować będą wyrzuceniem członka z sojuszu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siorpacz dnia Śro 0:15, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|